fridaoelin

Alla inlägg under augusti 2010

Av frida& elin - 30 augusti 2010 21:34

dålig uppdate , imorgon rättvik 


byye<3

Av frida& elin - 16 augusti 2010 11:38

Hej på er !

Frida här , ni ska veta hur mycket jag saknar min elin fast vi bor grannar & allt.

Ikväll blire handbollsträning   

Och snart måste jag gå på toa ... <3

Igår var jag med Maja , sjukt kul ! 
Innan handbollsträningen vet jag inte vad jag ska göra .

Vad tycker ni om headern & designen ?

Här får ni en bild

 

Nice <3

   

Av frida& elin - 15 augusti 2010 13:09

Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love

Av frida& elin - 15 augusti 2010 12:43

hej babes !

förlåt för sjukt dålig uppdatering av mig och frida!

Vi lovar och svär på att börja blogga mer !!!!!

aja nu när jag ändo bloggar så ska jag byta header och design.

Hoppas ni gillar dom nya grejerna !

Av frida& elin - 15 augusti 2010 11:43

Hej käraste älskade fina blogg 

elin har till & med gjort en as fin header fast hon har inte lagt upp den...

jag ska faktiskt uppdatera vardagligen här :)

Många som har bloggar tillsammans blir det så här tror jag :(

Men jag älskar min elin mest !

Och nu börjar skolan.

Nu när jag inte har uppdaterat mycket & inte elin heller så kan jag berätta lite.

JAg har fortfarande kvar min blogg & elin har en ny på devote.

Och jag vill verkligen inte börja skolan.

Jag har badat för lite och allt , der suger.

Jag har varit i Varberg & på kryssning,

Även så har jag fått en ny vän , Maja :)

As snäll , älskar dig gumman <3

elin åker till gbg på onsdag :( <3

Sen blir det fest hos en annan elin på fredag :D :D <33

As kul ! 

Här kommer lite bilder som vi har tagit när vi har varit borta 

   Nice <3

          

   Ser ni skon ? Hahha :D 

Och juste jag har skaffat spotify , tack rasmus ! 

Nu får det räcka med bilder för idag babe's <3


Pusssssssar och krammmmmmmar Friiiiida <33

Presentation

Hej !
Vi är två tjejer som älskar att blogga. Vi har varit bästa vänner i 6år.

Omröstning

Vem ska bli veckans Heting ?
 Robert Pattinson
 Taylor Lautner
 Kellan Lutz(Emmet)
 Chad Micheal Murray

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards