fridaoelin

Alla inlägg under maj 2010

Av frida& elin - 28 maj 2010 20:53

Hej hej sötnosar !

Sitter här med frida tredje kvällen i rad.

och så har syster johanna tovat till mitt hår det kommer bli ett h*lvete att kamma ut  

idag har jag och elin vart på stan , jag har köpt röttnagellack 

för att jag ska ha den imorgon och på söndag på föreställningenarna :D:D

sen strosa vi runt lite :D

sen har vi chillat lite hos elin , jag blev värsta sminkad / hår fixad av johanna / andreas.

skit snyggt (oseriös)

Nu måste frida gå   

Det blir nog ingen marknad i morgon heller:(¨

det går typ runt något gäng.

Bloggar mer på min blogg:D

http://jjustbyeliinn.blogg.se

kom i håg lilla fridas blogg

http://rooosen.bloggplatsen.se

puss från oss  

Av frida& elin - 27 maj 2010 21:42

Hejsan , här sitter jag med Elin

haha jag är hos henne nu x)

bra att vara grannar :D

Vi har typ hittat världens gammlaste bilder.

Ni kan få sen tusen år gammal bild på oss:P

   fridaaaa   eeeliiinn !

vi har en massa mer. men vi orkar inte. 

Ska väl sova sen(k)

Av frida& elin - 24 maj 2010 08:29

hej hej

Frida och elin ska börja med veckans heting.

varje vecka lägger vi upp bilder på hetingarna som är med.

Ni röstar på den ni vill ska bli veckans heting. Vi avslutar den på söndag. Sen börjar en ny.

Den här veckan är :

    

Kellan Lutz Han som spelar emmet i Twilight.

  

Robert Pattinson

 

Chad Michael Murray

    

Taylor Lautner


Det var alla.


RÖSTA

Av frida& elin - 23 maj 2010 18:41

jag har gjort om filmen  till min ängel !

 Till Frida christina Karin Bergsten Rosenqvist


Vi har känt varandra i mer än 6år.


Jag kan fortfarande se framför mig som om det var i går


jag stod utanför eran häck och bara tittade. Till slut


frågade om jag fick vara med och leka. Utan det "ja" et


jag fick hade vi inte varit här idag. 6år senare, Bästa


vänner


Även om vi har blivit sura och bråkat har vi alltid blivit


vänner.


alltid vi eller hur ?


vi har 98765432111234567898765432123456789 minnen


Bästa minnerna ever ! 


ROSA+BERGSTEN


18+3


GURKA+TOMAT


TÖNT+NÖRD


FJORTIS+FJORTIS


STORA SYSTER + LILLA SYSTER


kezo+kexo


Jag älskar dig syster ! och kommer alltid älska dig;*

:)

Av frida& elin - 19 maj 2010 10:55

    

Svar: JAAAAAAAAG ÄLSSSSSKKAARRRR DIIIGGG MERRRRR

DOOOOM PÅÅÅÅÅÅ MIIIIIGG DÅÅÅÅÅ-.-.-.-.-.-.-.-.-

Av frida& elin - 19 maj 2010 10:24

Här är en film till Min kezo !

Kexo+kezo= föralltid

Av frida& elin - 18 maj 2010 20:03

hej hej sötisar;*

Idag har jag inte gjort så mycke.

     

Solen. Det var så otroligt varmt ute idag. Har bara varit ute och stekt


    

hmm.. Jag kommer inte på något att dissa idag:) 



Av frida& elin - 17 maj 2010 17:13

Hej (L)

Dag har vi haft fetans kul !

Först drog elin, elin och Jag ner på stan.

Vi gick typ omkring där i en timme innan vi åt.

Elin tog en barn kebab och elin m tog en Natcho tallrik.

Frida tog Pasta med sås.

Det var jätte gott.

Sen gick vi bara runt.:)

Frida ville gå till korthuset.
Så elin och elin gick in på lindex.

Men vi hittade inget där.

så vi gick till korthuset.

På vägen dit så träffade vi Zilan (k)
Vi snackade typ i 2 min sen drog jag och elin till korthuset. Då stog frida vid kassan. Och skulle betala.:)

Då blev elin och elin jätte sugna på klubbor. Så dom köpte klubbor

och jag köpte en scrap book & ett kort.För 25 kr

Billigt va ?

Sen bestämde  vi oss för att dra hem till elin och hoppa stuts matta

Här kommer lite bilder från stan och elin(:

    Orkar inte lägga ut mer(:

Gör det i morron<33

Presentation

Hej !
Vi är två tjejer som älskar att blogga. Vi har varit bästa vänner i 6år.

Omröstning

Vem ska bli veckans Heting ?
 Robert Pattinson
 Taylor Lautner
 Kellan Lutz(Emmet)
 Chad Micheal Murray

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards