fridaoelin

Alla inlägg under juni 2010

Av frida& elin - 14 juni 2010 18:50

HejHej!

jag har en blogg tävling ppå min blogg

www.rooosen.bloggplatsen 

ni fattar / hur man gör , det är bara att läsa 

hej hopp gummi snopp !
   

Av frida& elin - 14 juni 2010 17:51

hejhej , frida är mest allt för elin ska laga mat 

och jag gillar inte de , asså inte korvstroganoss :) 

gör ni de ?

elin kom typ nyss hem x)

innan så var jag först inne och lyssna på två kapitel av twilight tredje boken (:

sen så gick jag ut till ngra små ungar , sen kom elin hem så jag gick till henne 

och nu sitter jag på hennes köks golv (: 

pussar & kramar frida <3

Av frida& elin - 13 juni 2010 23:26

SKA SOVA NU 

NATTI // FRIDA 

Av frida& elin - 13 juni 2010 22:12

Hejhej (:

förlåt för sjukt dålig uppdatering :(

jag & elin har egna bloggar så det blir mest fokos på dem 

om ni som har testat att ha en blogg tsm fattar ni . ?

just nu tittar jag på hairspray , ngn mera som gör de ?

fast nu är det nyheter så de är paus , lång paus 

jag har blivit värsta sims 3 nörden och jag måste verkligen köpa det så snart som möjligt :D 

imorgon kommer jag bara träffa elin lite för hon ska bort , men jag träffar henne nog imorgon kväll , jag måste verkligen träffa henne mycket denna vecka för att hon åker på fredag :(

fast imorgon ska jag också till läkaren :( , ryggen 

på onsdag ska elin & jag träffa a boy 

och jag vill verkigen gå och se " The last song " , lina syster säger att den är jättebra typ :D 

ehm , nu börjar hairspray 

pusssar :)

Presentation

Hej !
Vi är två tjejer som älskar att blogga. Vi har varit bästa vänner i 6år.

Omröstning

Vem ska bli veckans Heting ?
 Robert Pattinson
 Taylor Lautner
 Kellan Lutz(Emmet)
 Chad Micheal Murray

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards